Välkommen till fotolinjens bildblogg!


torsdag 25 november 2010

Polly!





11 kommentarer:

  1. Min syster är sexigast i hela världen det ska ni veta gott folk!!!<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Jävligt bra bilder.. Eller det är väll själva motivet som gör en paralyserad?? Looks that kills. Med eller utan kläder det här gör vintern varm.

    // Kenneth

    SvaraRadera
  3. Sweet!
    Snyggt gjort av alla inblandade!!
    Men om hon håller ändå händerna för så kan man dra ner bilden lite mer så att magen syns lite me=) ( bild 2) O bild 1 kanske man kan skära så att fingrarna syns inte. Man leker med beskådarens fantasi.
    Men som sagt så snyggt gjort!!!

    SvaraRadera
  4. Asgrymma bilder, du är skitsöt polly!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Mina ögon tyckte det var väldigt trevligt att titta på dessa underbara bilder! Snygga händer :P

    SvaraRadera
  6. Shit hade nästan glömt att du va så här sexig...

    SvaraRadera
  7. Ny beundrare nr 17

    där har vi min nya dröm tjej kolla in de ögonen som vill bara sluka en

    SvaraRadera
  8. nr 17 btw din hårfärg är mcyket läcker

    SvaraRadera
  9. Mitt blodtryck!Haha! Fina bilder Polly!

    SvaraRadera
  10. Otroligt lugn o fin harmoni i bilderna. O att du har fotogaferat kvinnan som ännu inte vet att hon ska bli min gör det hela lite komiskt. ;)


    /Bojjan

    SvaraRadera
  11. Bild nr 1: Blicken ;)
    Bild nr 2: Leendet =D
    Bild nr 3: Harmoni :)
    Bild nr 4: Tanken *-)
    Bild nr 5: Mystik ^^
    Så alla bilder är fantastiska, tjejen är ju bara för vacker!

    /Mattias

    SvaraRadera